Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Η βιταμίνη του ήλιου

vitaminh d
Kαναδοί ερευνητές επιβεβαίωσαν το αναμενόμενο, ότι δηλαδή όσοι εργάζονται συνεχώς σε κλειστούς χώρους και δεν δέχονται ηλιακή ακτινοβολία, η οποία αυξάνει τη βιταμίνη D που παράγεται στο σώμα, έχουν μικρότερα επίπεδα της συγκεκριμένης βιταμίνης.
Η έλλειψη της D έχει συσχετισθεί με μεταβολικές διαταραχές, ψυχιατρικά προβλήματα, καρδιαγγειακές νόσους και καρκίνο, όμως, μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι το 3% του πληθυσμού στις ΗΠΑ παίρνουν -μέσω διατροφικών συμπληρωμάτων παραπάνω βιταμίνη D από όσο χρειάζονται, καθώς ανησυχούν κυρίως για την υγεία των οστών τους…


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.