Καθολική η χρήση της SuperSoft στις χθεσινές κατατακτήριες στο Μπακού. Διαφορετικές οπτικές από τους οδηγούς στον ποιο γύρο θα κάνουν την γρήγορη τους προσπάθεια, με την φθορά να είναι πολύ χαμηλή.
Στην Pirelli περιμένουν μια αλλαγή ελαστικών με εκτεταμένη την χρήση της SuperSoft.
«Οι κατατακτήριες πήγαν όπως περιμέναμε, με λίγο περισσότερο λάστιχο στην επιφάνεια και πτώση των θερμοκρασιών. Οι περισσότερες ομάδες χρησιμοποίησαν τον γύρο εξόδου και έναν γύρο προετοιμασίας για να ρυθμίσουν τους ταχύτερους χρόνους, αλλά προφανώς αυτό δεν ήταν δυνατό μετά την κόκκινη σημαία στο τέλος του Q3. Παρ ‘όλα αυτά, οι ταχύτεροι γύροι ήρθαν στην τελική προσπάθεια. Κοιτάζοντας προς τον αγώνα, είναι φανερό ότι η φθορά είναι πολύ χαμηλή, ακόμα και στα supersoft, και έτσι θα περίμενε κανείς μόνο μία στάση αύριο, με τους οδηγούς να μεγιστοποιούν τη χρήση της supersoft. Ωστόσο, με αυτοκίνητα ασφαλείας και άλλα ατυχήματα που είναι φαινομενικά αρκετά πιθανά, οι ομάδες μπορεί να είναι σε θέση να επωφεληθούν τακτικά από εξελισσόμενες καταστάσεις.» είπε ο Mario Isola. πηγή: http://f1fan.gr/?p=48464
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.