Τεράστιοι όγκοι σκουπιδιών έχουν συσσωρευτεί στα αστικά κέντρα με αποτέλεσμα το πρόβλημα συνεχώς να εντείνεται.Οι πολίτες έχουν να αντιμετωπίσουν τη δυσωδία από τα σκουπίδια σε συνδυασμό με τον επερχόμενο καύσωνα.
Η ΠΟΕ - ΟΤΑ αποφάσισε να κρατήσει τα απορριματοφόρα μακριά από τους δρόμους μέχρι να βρεθεί οριστική λύση. Οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην καθαριότητα πήραν παράταση έως τουλάχισοτν την ερχόμενη Πέμπτη.
Ανάμεσα στις δράσεις που αποφάσισε η Ομοσπονδία των εργαζομένων στους Δήμους περιλαμβάνονται η συνέχιση του αποκλεισμού όλων των αμαξοστασίων των Δήμων της χώρας, ο αποκλεισμός των Χ.Υ.Τ.Α., η αποχή από κάθε είδους υπερωριακή απασχόληση κ.ο.κ.
Η κατάσταση στο Δήμο Αθηναίων χειροτερεύει μέρα με τη μέρα καθώς τα σκουπίδια αυξάνονται. Αν αυτή η κατάσταση συνεχιστεί, σύμφωνα με πηγές, η πόλη θα έχει να αντιμετωπίσει πολύ μεγάλο πρόβλημα εν μέσω της τουριστικής περιόδου.
Πως θα εξελιχθούν οι κινητοποιήσεις
Τη Δευτέρα 26 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί νέα συγκέντρωση στην Αθήνα στις 11:30 το πρωί έξω από τα γραφεία της ΠΟΕ - ΟΤΑ στην Πλατεία Καραϊσκάκη.Θα ακολουθήσει Πορεία Διαμαρτυρίας στη Βουλή και το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Συλλαλητήρια θα πραγματοποιηθούν και στις πρωτεύουσες όλων των νομών της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.