«Η κυβέρνηση οφείλει να διεκδικήσει με ευθύνη καθαρές λύσεις για το χρέος, χωρίς αστερίσκους. Τίποτα λιγότερο από την απόφαση του 2012, που προέβλεπε απομείωση του χρέους και αποτελεί δέσμευση των εταίρων μας» τόνισε, μεταξύ άλλων, σε δηλώσεις που έκανε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά, προσερχόμενη στην περιφερειακή ημερίδα της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, που πραγματοποιείται σήμερα στην αίθουσα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δυτικής Ελλάδας, στην Πάτρα.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=611568&catID=1
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.