Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Οργώνουν Βούλα και Γλυφάδα για ένα ίχνος του αστυνομικού

epemvasi 8

Εθελοντές της «Άμεσης Παρέμβασης» του Βύρωνα, συγγενείς του αγνοούμενου αστυνομικού αλλά και συνάδελφοι του, οργώνουν κυριολεκτικά την ευρύτερη περιοχή Βούλας και Γλυφάδας για να βρουν ένα ίχνος του.

Οι έρευνες ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου 10 Ιουνίου, στο σημείο που υπέδειξε ο οδηγός ταξί που φέρεται ότι τον μετέφερε εκεί από την Καισαριανή, το απόγευμα που χάθηκε.
Όπως δήλωσε στην Αστυνομία αλλά και στο «Τούνελ», τον άφησε στο πάρκινγκ του παραλιακού καταστήματος «Παλμιέρ Μπιστρό», απέναντι από το νοσοκομείο Βούλας.
IMG_2115
Περίοικοι υποστήριξαν στους εθελοντές και στην εκπομπή, ότι ένας άνδρας που μοιάζει καταπληκτικά στον 38χρονο Αντώνη Δημοτάκη, εμφανίζεται εκεί γύρω ταλαιπωρημένος. Η προσπάθεια όλων εστιάζεται στον εντοπισμό του συγκεκριμένου ατόμου.
epemvasi 3
Παράλληλα ψάχνουν τα δύσβατα σημεία τόσο στο βουνό της περιοχής όσο και κοντά στη θάλασσα, μήπως κάπου εκεί κρύβεται η απάντηση στην περίεργη αυτή εξαφάνιση.                                                                     
Οι πρώτες έρευνες είναι αρνητικές.
IMG_2114
Συνάδελφος του ανέφερε στο «Τούνελ» ότι ο Αντώνης είχε κάποια σχέση με την περιοχή της Γλυφάδας, γιατί συχνά τους κερνούσε γλυκά που έφερνε από εκεί.
Δείτε περισσότερα για την υπόθεση εδώ.                                                                                                                                                                                                                                                                  πηγή: http://anikolouli.gr/orgonoun-voula-ke-glyfada-gia-ena-ichnos-tous-astynomikou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.