Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

«ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΤΡΕΛΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ»

Αποτέλεσμα εικόνας για morata champions league

Τέλος τα σενάρια μεταγραφής του στην Ιταλία έδωσε ο Αλβάρο Μοράτα, Ο Ισπανός επιθετικός ξεκαθάρισε ότι δεν θέλει να φύγει από την Ρεάλ Μαδρίτης και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα που δεν έχει πολλά λεπτά συμμετοχής.

Αρχικά είπε:
«Αν ήθελα να παίζω περισσότερο θα αφιερωνόμουν στο σκάκι ή στο τένις»
Και συνέχισε:
«Θα ήμουν τρελός αν δεν ήθελα να μείνω. Να πάω πάλι στην Ιταλία; Είναι δύσκολο, σίγουρα όχι. Θέλω να συνεχίσω στη Ρεάλ Μαδρίτης».
Τέλος αναφέρθηκε στην Γιουβέντους:
«Μου αρέσει η Ιταλία, όμως η Μαδρίτη είναι η πόλη μου και αυτή είναι η ομάδα μου. Η Γιουβέντους είναι η δεύτερη ομάδα μου. Στενοχωριέμαι λίγο για τους παίκτες της Γιούβε, επειδή πολλοί είναι φίλοι μου, τους αγαπώ πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.