Μετά από το ξέσπασμα της Άρτεμης Σπανού στη μικτή ζώνη, λίγα λεπτά μετά τον άθλο επί της "αρκούδας", η Στέλλα Καλτσίδου ζήτησε από τον Βαγγέλη Ιωάννου να... σφιχτεί για να τις φάει ξανά. "Για το γούρι", όπως τόνισε χαμογελώντας η διεθνής φόργουορντ. Κι όταν η συμπαίκτριά της έκανε ένα βήμα μπροστά για τις δηλώσεις, ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ -δείχνοντας πως έπαθε και έμαθε- της ζήτησε (μεταξύ σοβαρού και αστείου) να μην... τον δείρει.
Τρομερές σκηνές on camera από την Τσεχία!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.