Αυτή η περίοδος είναι ιδιαίτερα… θερμή για τον ΑΝΤ1, καθώς με την επιστροφή του Γιάννη Λάτσιου ως γενικού διευθυντή Προγράμματος, Marketing και Επικοινωνίας αλλάζουν οι αποφάσεις και οι επιλογές που είχαν ληφθεί από τους… προκατόχους του. Επιπλέον, στην ατζέντα βρίσκονται και οι ανανεώσεις των συμβολαίων συνεργασίας με πολλούς από τους «αστέρες». Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω…

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, ο «ισχυρός» άντρας του καναλιού συναντήθηκε με τον Γιώργο Παπαδάκη ώστε να εξακολουθήσει να λέει «Καλημέρα Ελλάδα» για 29η χρονιά αλλά και με τη Φαίη Σκορδά για να συνεχίσει να σερβίρει «Το Πρω1νό». Αξίζει να σημειωθεί ότι ραντεβού πραγματοποιήθηκαν και με τον Γιώργο Λιάγκα εξασφαλίζοντας -και πάλι- τη «διπλή» παρουσία του στο νέο πρόγραμμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.