Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Ζανέτι: «Πολύ ωραίο όλο το σκηνικό»

Την ικανοποίησή του για το φιλικό και τον κόσμο που βρέθηκε στο Παγκρήτιο εξέφρασε και ο Χαβιέ Ζανέτι.

Ζανέτι: «Πολύ ωραίο όλο το σκηνικό»

Ο Αργεντίνος που για χρόνια ήταν ο αρχηγός της Ίντερ μιλώντας για το φιλικό με την Εθνική 2004 ανέφερε: «Πραγματικά έγινε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι, για σημαντικό σκοπό και ήταν πολύ ωραίο όλο το σκηνικό που στήθηκε εδώ από τον κόσμο».
Σε ερώτηση για το παιχνίδι της Εθνικής Ελλάδος με την αντίστοιχη της Βοσνίας είπε:
«Πραγματικά είναι ένα σημαντικό και δύσκολο παιχνίδι η Ελλάδα ξέρει πως να ανταπεξέρχεται»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.