Η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής εισηγήθηκε την τιμωρία του Ηλία Κασιδιάρη για το επεισόδιο με τον Νίκο Δένδια.
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης η Επιτροπή αποφάσισε την στέρηση λόγου και συμμετοχής σε συνεδριάσεις της Ολομέλειας και των επιτροπών και περικοπή του 1/4 της βουλευτικής αποζημίωσης.
Επίσης αποφασίστηκε η απαγόρευση συμμετοχής των μελών της Χρυσής Αυγής σε κοινοβουλευτικές αποστολές προς το εξωτερικό έως ότου ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία καθώς αρκετοί βουλευτές αντιμετωπίζουν περιοριστικούς όρους. Τέλος, συστάσεις και επιβολή των προβλεπόμενων ποινών αποφασίστηκε και για τον Γ. Σαχινιδη της Χρυσής Αυγής για το μισαλλόδοξο υλικό που μοίραζε σε μαθητές δημοτικού εντός του Μεγάρου της Βουλής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.