Ψηφίστηκαν, κατά πλειοψηφία, οι τροποποιήσεις του Κανονισμού της Βουλής από την Ολομέλεια, όπως αυτές είχαν προταθεί από τον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση.
Με τις αλλαγές που αποφάσισε η Ολομέλεια, η εκλογή του προέδρου της Βουλής θα γίνεται με ονομαστική ψηφοφορία, αντί της ισχύουσας μυστικής, και θα υπάρχει δυνατότητα εκλογής αντιπροέδρων που προέρχονται και από την έκτη και την έβδομη σε δύναμη Κοινοβουλευτική Ομάδα της Βουλής.
Επίσης, στην «Ώρα του Πρωθυπουργού» αυξάνεται ο χρόνος ομιλίας των συμμετεχόντων στη συζήτηση.
Εισάγεται για πρώτη φορά στον Κανονισμό, διαδικασία διόρθωσης ψήφου, όπως και δυνατότητα να προβάλλεται αντίρρηση ως προς τη συνταγματικότητα και τροπολογίας.
Ειδικά για τη διόρθωση ψήφου, προβλέπεται ότι αυτή θα είναι δυνατή στην περίπτωση ονομαστικής ψηφοφορίας, «για λόγους προφανούς παραδρομής, με αποδοχή του Σώματος, ακόμη και μετά το πέρας της ψηφοφορίας, αλλά πριν την ανακοίνωση του αποτελέσματος».
Μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος ψηφοφορίας, θα επιτρέπεται διευκρίνιση ψήφου, η οποία θα είναι γραπτή και θα κατατίθεται στο πρακτικό της συνεδρίασης.
Περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/ellada/ti-allazei-sti-boyli-onomastiki-psifoforia-gia-proedro-kai-diorthotiki-psifos
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.