Ο Κέβιν Ντουράντ μπορεί να πανηγύριζε σαν τρελός όλο το βράδυ το πρώτο πρωτάθλημα της καριέρας του, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να σχολιάσει την απόδοση του ΛεΜπρόν Τζέιμς.
«Είναι ο μόνος που είχα στο μυαλό μου από το 2012. Είναι ο μόνος που πίστευα ότι μπορεί να με κοιτάξει στα μάτια. Γνώριζα από την αρχή πως η μάχη μαζί του θα ήταν σκληρή και προσπάθησα να ανταποκριθώ στην πρόκληση. Είχε triple-double μέσο όρο στους τελικούς», υποστήριξε αρχικά ο superstar των «πολεμιστών» και συνέχισε:
«Είναι ασταμάτητος. Παλέψαμε όμως και του είπα ότι τώρα πλέον είμαστε στα ίσια. Θα το επαναλάβουμε και στο μέλλον», ανέφερε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.