Σε συζήτηση με νέους στη Λάρισα ολοκλήρωσε την περιοδεία του στη Θεσσαλία ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας να στέλνει το μήνυμα ότι «εμείς ξέρουμε και θα φέρουμε δουλειές. Αυτοί που μας κυβερνούν ούτε ξέρουν πως να το κάνουν ούτε θέλουν να το κάνουν. Το όραμά μου δεν είναι νέα παιδιά να αναζητούν μια σύμβαση στο Δημόσιο και να ελπίζουν κάποια στιγμή να διοριστούν».
Επίσης, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι από το 2014 χάθηκαν 30 δισ. ευρώ σε πλούτο από το ΑΕΠ της Ελλάδας και χαρακτήρισε ανίκανη τη σημερινή κυβέρνηση να φέρει πραγματική ανάπτυξη, που να τη νιώσουν οι πολίτες.
«Ανάπτυξη του 1% με 1,5%, κυρίως λόγω τουρισμού, δεν είναι ανάπτυξη που θα την αισθανθείτε», τόνισε και πρόσθεσε: «Η Ελλάδα θα έχει σύντομα μια κυβέρνηση πιο φιλική στις επενδύσεις και αυτό το ξέρουν όλοι όσοι θέλουν σήμερα να επενδύσουν στη χώρα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.