Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Τσίπρας: Πήραμε αυτό που ζητούσαμε- μια συμφωνία διεξόδου

Τσίπρας: Πήραμε αυτό που ζητούσαμε- μια συμφωνία διεξόδου

Στο πανηγυρικό κλίμα που καλλιεργεί από χθες η κυβέρνηση η δήλωση του πρωθυπουργού για τα αποτελέσματα του Eurogroup- Μετά το σύσκολο συμβιβασμό του 2015 αισθανόμαστε δικαιωμένοι, είπε

Διάγγελμα - δήλωση προς τον ελληνικό λαό για τα αποτελέσματα του Eurogroup έκανε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας. Στη δήλωσή του μεταξύ άλλων είπε:


Ξημέρωσε μετά από καιρό μια καλή μέρα για την Ελλάδα. Πήραμε αυτό που θέλαμε και αυτό που δικαιούμαστε. Ανοίγει ο δρόμος για έξοδο από την κρίση. Μετά το δύσκολο συμβιβασμό του 2015 αισθανόμαστε δικαιωμένοι. Πράξαμε ορθά που δεν πήραμε ό,τι μας έδιναν και επιμείναμε στη διεκδίκηση συγκεκριμένων δεσμεύσεων και μάλιστα τώρα. Γιατί τώρα έχουμε το μομέντουμ της ανάπτυξης. Πήραμε αυτό που ζητούσαμε: Μια συμφωνία διεξόδου. Μέτρα ελάφρυνσης του χρέους που θα το καταστήσουν βιώσιμο. Πήραμε επιμήκυνση των ομολόγων 15ετή και ισόποσο πάγωμα των επιτοκίων. Πήραμε και ρήτρα ανάπτυξης. Η πιο σημαντική δέσμευση είναι στην τελευταία παράγραφο, το τέλος των μνημονίων τον Αύγουστο του 2018.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/689134/tsipras/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.