Την αποθέωση από τον κόσμο που αναγνώρισε τις προσπάθειες των διεθνών γνώρισαν οι Ελληνίδες παίκτριες μετά τον αποκλεισμό από τον τελικό του Ευρωμπάσκετ.
Ο κόσμος αναγνώρισε την προσπάθεια του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος και φώναζε «πάμε για το χάλκινο» κατά την άφιξη της αποστολής στο ξενοδοχείο, ενόψει του «μικρού» τελικού κόντρα στο Βέλγιο, ενώ τόνισε πως τους; έκαναν υπερήφανους με τις εμφανίσεις τους στη διοργάνωση.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/apothewthikan-oi-ellinides-diethneis/3369310
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.