Ο παλαιμαχος σέντερ λοιπόν δημοσίευσε μία selfie φωτογραφία του με τον Διαμαντίδη, γράφοντας στην λεζάντα "Μακαρονάδα πριν τον αγώνα είναι ότι πρέπει!". Όπου "αγώνας" βέβαια εννοούσε φυσικά το παιχνίδι με την ομάδα του Γιάννη και του Θανάση Αντετοκούνμπο στα πλαίσια του "Antetokounbros Event".
Η λεπτομέρεια της υπόθεσης βέβαια είναι ότι την στιγμή που ο Παπαδόπουλος τράβηξε την φωτογραφία ο Διαμαντίδης έτυχε να κοιτάζει προς το μέρος του, έχοντας ακόμα τη μπουκιά στο στόμα του!
Δείτε το σχετικό post:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.