Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Οι τζιχαντιστές αποχώρησαν και από την τελευταία περιοχή στο Χαλέπι

Οι τζιχαντιστές αποσύρθηκαν από τα τελευταία εδάφη που κατείχαν στην επαρχία του Χαλεπιού αφού ο συριακός στρατός ανακατέλαβε την οδό Ιθρίγια-Ρασάφα και περιοχές ανατολικά της Χανασέρ, ανακοίνωσε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρώπινων Δικαιωμάτων.
 
Μια μονάδα στρατιωτικής ενημέρωσης που διευθύνεται από την Χεζμπολάχ, σύμμαχο του συριακού στρατού, γνωστοποίησε πως στρατιώτες κατέλαβαν την οδό Ιθρίγια-Ρασάφα και πολιόρκησαν θέσεις του Ισλαμικού Κράτους ανατολικά της Χανασέρ.



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/693171/oi-tzihadistes-apohorisan-kai-apo-tin-teleutaia-periohi-sto-halepi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.