Η ΑΕΚ βρέθηκε και φέτος στην 3η θέση της βαθμολογίας και ο ΕΣΑΚΕ ετοίμασε ένα ειδικό αφιέρωμα για την «Ένωση», που βελτίωσε τα ρεκόρ της.
Αναλυτικά:
«Για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν η ΑΕΚ αναδείχθηκε η… τρίτη δύναμη του ελληνικού πρωταθλήματος καθώς στα πλέι οφ κατάφερε να διατηρήσει την θέση που είχε κατακτήσει στην κανονική περίοδο. Η Ένωση ολοκλήρωσε και τη φετινή STOIXIMAN.GR Basket League στην τρίτη θέση, βελτιώνοντας ωστόσο το ρεκόρ της.
Οι φετινές επιδόσεις της ΑΕΚ ήταν οι καλύτερες εδώ και 14 χρόνια, καθώς ολοκλήρωσε τη σεζόν με 25 νίκες συνολικά κάτι που είχε να πετύχει από το 2003, τελείωσε την κανονική περίοδο με ρεκόρ 19-3 (το καλύτερο από το 2004 έως σήμερα) ενώ επίσης στην κανονική περίοδο είχε εντός έδρας ρεκόρ 11-2 κάτι που έπεισες είχε να κάνει από το 2003. Τέλος, στα πλέι οφ τελείωσε με θετικό απολογισμό σε νίκες - ήττες για πρώτη φορά από το 2005.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/aek/339077-e-aek-ton-rekor
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.