
έκανε επίσημη την εν λόγω πληροφορία, καθώς γνωστοποίησε πως από τη νέα σεζόν θα βγουν από άλλο κανάλι.
Πού, όμως, θα δούμε την εκπομπή, που μετρά πολλά χρόνια τηλεοπτικής παρουσίας; Όπως ενημερώνει στο Μytv η Βίκυ Διαμάντη, ο παρουσιαστής έκανε συζητήσεις και πηγαίνει και πάλι στην ΕΡΤ, στο κανάλι δηλαδή που ''γέννησε'' την εκπομπή αυτή...
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/06/blog-post_252.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.