Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Ελένη Βαΐτσου: Τη φοβίζει το… «μετά» το «Μπρούσκο»;

Από την Τίνα Μεσσαροπούλου
Μετά από 4 χρόνια, το «ταξίδι» της στο «Μπρούσκο» τελείωσε. Η Ελένη Βαΐτσου, λίγο πριν αποχαιρετίσει για πάντα το ρόλο της Μελίνας, κάνει τον απολογισμό της και αποκαλύπτει το τέλος της σειράς… Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω…
Σε φοβίζει το… «μετά» το «Μπρούσκο»;
«Έχω αναρωτηθεί κατά πόσο θα είναι εύκολο να με δεχτεί ο κόσμος σε κάτι καινούριο, μιας και ήταν μεγάλο το διάστημα και επόμενο να υπάρχει ταύτιση. Ωστόσο, πιστεύω πως είναι επίσης εύκολο να ξεχαστεί το οτιδήποτε αν υπάρξει μια αισθητή διαφορά στον επόμενο ρόλο, και δεν εννοώ εμφανισιακά μόνο. Υπό αυτή την έννοια δεν φοβάμαι. Με τρομοκρατεί περισσότερο το γεγονός πως δεν δίνονται ευκαιρίες για κάτι διαφορετικό επειδή θεωρείται λανθασμένα πως η τηλεοπτική παρουσία ταυτοποιεί και χαρακτηρίζει έναν ηθοποιό».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.