Η σύζυγος του Καρμέλο, ΛαΛα, μίλησε στο «The Wendys Williams Show» για το μέλλον του έμπειρου σμολ φόργουορντ στη Νέα Υόρκη.
Τα τελευταία ρεπορτάζ ήθελαν τον Άντονι… και με τα δύο πόδια εκτός Madison Square Garden, εξαιτίας των κακών του σχέσεων με τον Φιλ Τζάκσον. Ο «Zen Master» αποτελεί πλέον παρελθόν για τους Νεοϋορκέζους, με τις πιθανότητες παραμονής του «Melo» να αυξάνονται κατακόρυφα και για έναν επιπλέον λόγο…
«Το πιο σημαντικό γι’ αυτόν είναι να μείνει κοντά στον γιο μας, τον Κίαν. Αυτό είναι η προτεραιότητα μου και είναι και η δική του. Πάντως ό,τι και να αποφασίσει, εμείς θέλουμε να είναι χαρούμενος», τόνισε χαρακτηριστικά η ΛαΛα Άντονι.
Σημειώνεται πως ο Καρμέλο έχει ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο, με τις αποδοχές του για το συγκεκριμένο διάστημα να αγγίζουν τα 55 εκατομμύρια δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.