Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Παραίτηση «βόμβα» του Λάμπη Ταγματάρχη από την ΕΡΤ!

Παραιτήθηκε ο Λάμπης Ταγματάρχης από την ΕΡΤ
Την παραίτησή του από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ υπέβαλε σήμερα ο κ. Λάμπης Ταγματάρχης στον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκο Παππά. Πρόκειται για μια απρόσμενη εξέλιξη, αν και υπήρχαν… σημάδια που έδειχναν πως αυτή θα ήταν η κατάληξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.