Την παραίτησή του από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ υπέβαλε σήμερα ο κ. Λάμπης Ταγματάρχης στον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκο Παππά. Πρόκειται για μια απρόσμενη εξέλιξη, αν και υπήρχαν… σημάδια που έδειχναν πως αυτή θα ήταν η κατάληξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.