Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Προκηρύχθηκε η θέση του διευθύνοντος συμβούλου για την ΕΡΤ

Προκηρύχθηκε η θέση του διευθύνοντος συμβούλου για την ΕΡΤ
Δημοσιεύθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης η προκήρυξη για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην ΕΡΤ.

Για την επιλογή του νέου διευθύνοντος συμβούλου θα ληφθούν υπόψη: Η εμπειρία στον τομέα των ραδιοτηλεοπτικών, διαδικτυακών, οπτικοακουστικών υπηρεσιών, καθώς και στη διοίκηση και οργάνωση δημοσίων οργανισμών και επιχειρήσεων, οι ικανότητες σε θέματα διοίκησης και διεύθυνσης και η ικανότητα λήψης σημαντικών αποφάσεων ευθύνης.

Επίσης, οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι υπήκοοι κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να διαθέτουν τίτλους σπουδών πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης ή να είναι πρόσωπα εγνωσμένου κύρους με αποδεδειγμένη διεθνή αναγνώριση.

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με καταληκτική ημερομηνία την προσεχή Πέμπτη 29 Ιουνίου.

Σημειώνεται, ότι η θητεία του διευθύνοντος συμβούλου είναι πενταετής.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.