Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Το ΚΚΕ θα αποχωρήσει αύριο από τη συζήτηση στη Βουλή για τα νέα μέτρα

kke
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ στην αυριανή συζήτηση της Βουλής για τα νέα μέτρα, που έρχονται προς ψήφιση, με τροπολογίες-εξπρές σε άσχετο νομοσχέδιο, θα καταγγείλει σύμφωνα με πληροφορίες την κυβέρνηση και θα αποχωρήσει από τη συζήτηση.
Όπως ανέφεραν  πηγές από τον Περισσό το ΚΚΕ, «θα καταγγείλει την απαράδεκτη αυτή μεθόδευση και θα αποχωρήσει από τη συζήτηση, μη νομιμοποιώντας αυτή την πραξικοπηματική διαδικασία.
Τέλος ο Περισσός καλεί τα στελέχη του, τους εργαζόμενους αλλά και τους συνταξιούχους να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στις 3.30 το απόγευμα, έξω από τη Βουλή.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.