Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Μητσοτάκης σε αγρότες: Το μέλλον είναι στον πρωτογενή τομέα

Μιλώντας στους αγρότες ο πρόεδρος της ΝΔ τόνισε πως πιστεύει πραγματικά στη δυναμική της αγροτικής οικονομίας και του πρωτογενούς τομέα
Περιοδεία στη Θεσσαλία πραγματοποιεί από σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρόεδρος της ΝΔ επισκέφθηκε το χωριό Καρποχώρι Καρδίτσας, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με αγρότες, ενώ παρέστη και στα εγκαίνια των γραφείων της ΝΟΔΕ Καρδίτσας. Αύριο, μεταξύ άλλων, θα παρευρεθεί στο Περτούλι Τρικάλων, στο 37ο Πανελλήνιο Αντάμωμα Συλλόγων Σαρακατσαναίων.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/691351/mitsotakis-se-agrotes-to-mellon-einai-ston-protogeni-tomea-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.