Ο κόσμος στο ΟΑΚΑ πολύς, αλλά οι φωνές λίγες κι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο πήρε το μικρόφωνο για να… οργανώσει την εξέδρα!
Tου Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net
“Στη Θεσσαλονίκη έγινε χαμός. Τι είναι αυτά που βλέπω; Κάντε λίγο φασαρία! Πάμε λίγο! Πάμε μαζί… Antetokounbors οέ οέ οέ” είπε στο ημίχρονο του “Antetokounbros Events 2017” κι ο κόσμος… υπάκουσε.
#WeAreAllBros
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.