Η Βερόνικα Αντετοκούνμπο ήταν αδύνατον να λείπει απ’ τη γιορτή του μπάσκετ και των γιων της στο ΟΑΚΑ και μάλιστα έκανε το τζάμπολ στο παιχνίδι με αμαξίδιο, με το οποίο άνοιξε το “Antetokounbros Events 2017”.
#WeAreAllBros
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.