Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Με 33 παίκτες στην προετοιμασία ο ΠΑΟΚ



Με μία από τις πλέον πολυάριθμες αποστολές (33 παίκτες) θα ταξιδέψει ο ΠΑΟΚ για το Χορστ της Ολλανδίας, όπου θα διεξαχθεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας του "Δικεφάλου".

Με... τρεις ενδεκάδες θα ταξιδέψει ο ΠΑΟΚ το πρωί της Κυριακής για το Χορστ της Ολλανδίας, εκεί που ο Δικέφαλος του βορρά θα “στρατοπεδεύσει” μέχρι και τις 16 Ιουλίου, και θα δώσει τέσσερις φιλικές αναμετρήσεις.
Μετά το τέλος της απογευματινής προπόνησης, ανακοινώθηκε η αποστολή για την Ολλανδία. Συγκεκριμένα, ο Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς θα έχει μαζί του τους Μπρκιτς, Μελίσσα, Σιαμπάνη, Μούτσα, Λέοβατς, Λεβέκ, Δεληγιαννίδη, Μάτος, Βαρέλα, Κρέσπο, Μαλεζά, Πούγγουρα, Δημητρίου, Σάχοβ, Κάνιας, Τσίμιροτ, Κάτσε, Πέλκα, Μπίσεσβαρ, Κάμπος, Ενρίκε, Ουάρντα, Μυστακίδη, Λημνιό, Αθανασιάδη, Κουλούρη, Πρίγιοβιτς, Δημητριάδη, Κωνσταντινίδη, Ζάιρο, Κοροβέση, Κάκκο, Πατράλη.
Photo credits: Eurokinissi                                                                                                                       πηγή: http://www.sport24.gr/football/omades/Paok/me-33-paiktes-sthn-proetoimasia-o-paok.4746239.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.