Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Γουέιντ: «Αν ήμουν 25 ετών θα…»

Γουέιντ

Ο Ντουέιν Γουέιντ αποφάσισε να ανανεώσει το συμβόλαιο του με τους Μπουλς για έναν ακόμη χρόνο, με αρκετούς να εκτιμούν πως προτεραιότητα του ήταν τα χρήματα.
Ο γκαρντ της ομάδας του Φρεντ Χόιμπεργκ θα εισπράξει 23,8 εκατομμύρια δολάρια για την προσεχή αγωνιστική περίοδο, ποσό που θα έβρισκε δύσκολα στην ελεύθερη αγορά.
Μετά τον ντόρο που προκλήθηκε, ο «Flash» αποφάσισε να απαντήσει στους επικριτές του μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.
«18,3 πόντους ανά αγώνα σε 29 λεπτά συμμετοχής και με 43% ποσοστό ευστοχίας. Με τα ίδια νούμερα, αν ήμουν 25 ετών θα έπαιρνα 150 εκατομμύρια δολάρια», ανέφερε ο πρώην παίκτης των Μαϊάμι Χιτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.