Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Βορίδης: Βαδίζουμε μέσα στο 2018 για το επόμενο μνημόνιο


«Βαδίζουμε ολοταχώς, μέσα στο 2018, για το επόμενο μνημόνιο» εκτίμησε ο τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας Μάκης Βορίδης, μιλώντας στον
ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM». Σημείωσε, δε, πως η λύση σε αυτή την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί είναι «να φύγει αυτή η κυβέρνηση».

«Η συμφωνία (που επιτεύχθηκε στο Eurogroup) δεν έχει τίποτα απ' όλα αυτά που μάς έλεγε ο πρωθυπουργός, ο οποίος ήταν έτοιμος να φορέσει γραβάτα», ανέφερε ο κ. Βορίδης, επισημαίνοντας πως για το χρέος το μόνο που εμπεριέχεται στη συμφωνία είναι «η δήλωση πως το ζήτημα του χρέους θα εξεταστεί μετά το πέρας του προγράμματος, τον Αύγουστο του 2018 και αναλόγως με τις τότε επικρατούσες συνθήκες».



Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/06/2018_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.