Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Παππάς: Ψηφιακό σήμα μέχρι το τέλος του ’17 σε όλη την Ελλάδα

Παππάς: Ψηφιακό σήμα μέχρι το τέλος του ’17 σε όλη την Ελλάδα

Στη διαβεβαίωση ότι έως το τέλος του 2017 όλοι οι πολίτες σε όλη την Επικράτεια θα απολαμβάνουν το ψηφιακό σήμα στους δέκτες τους, προχώρησε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Νίκος Παππάς. Μάλιστα, χαρακτήρισε «ντροπιαστική» τη σημερινή κατάσταση να υπάρχουν περιοχές της χώρας που δεν βλέπουν τηλεόραση.
Ο υπουργός τόνισε επίσης πως το πρόβλημα με την ψηφιακή κάλυψη αποτελεί παράδειγμα του γεγονότος ότι «οι υποδομές στη χώρα πρέπει να αναπτύσσονται με ισχυρή δημόσια παρουσία και παρέμβαση», καθώς «ο ιδιωτικός τομέας είναι εντελώς ακατάλληλος για να καλύψει τις κοινωνικές ανάγκες».
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Γρεβενών του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Μπγιάλα, ο οποίος μετέφερε στον υπουργό το πρόβλημα της περιοχής του «ολόκληροι οικισμοί να μην βλέπουν τηλεόραση», ο κ. Παππάς τόνισε ότι αντίστοιχο ζήτημα υπάρχει σε περιοχές όπως η Τρίπολη και η Καλαμάτα και η Καρδίτσα (όπου και στους 30 οικισμούς του Δήμου Αργιθέας δεν υπάρχει σήμα), μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Αυτό είναι μια ντροπιαστική πραγματικότητα για την χώρα και τα πράγματα πρέπει να ειπωθούν με το όνομά τους. Οι συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας-παρόχου του ψηφιακού σήματος έχουν να κάνουν με την πληθυσμιακή κάλυψη και το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι αφορούσε το σύνολο της Επικράτειας κι όχι την κάθε Περιφέρεια ξεχωριστά» ανέφερε ο κ. Παππάς. Ο υπουργός επισήμανε δε πως, αν η υποχρέωση αυτή ήταν ανά περιφέρεια, θα ήταν πολύ μεγαλύτερο και το ποσοστό κάλυψης.
Όπως παρατήρησε δε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, η κατάσταση με το τηλεοπτικό σήμα ήταν ντροπιαστική διότι -είπε χαρακτηριστικά- προϋπέθετε δύο «μαύρα»: ένα εκ των προτέρων που ήταν το μαύρο της ΕΡΤ, που την κατέστησε ανενεργή και σε αδυναμία να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τον πάροχο ψηφιακού σήματος και το «μαύρο» εκ των υστέρων που έχει να κάνει με το «μαύρο» που βιώνουν τώρα οι πολίτες. «Εδώ, έχουμε ένα προφανές παράδειγμα ότι οι υποδομές στη χώρα πρέπει να αναπτύσσονται με ισχυρή δημόσια παρουσία και παρέμβαση και ότι ο ιδιωτικός τομέας είναι εντελώς ακατάλληλος για να καλύψει τις κοινωνικές ανάγκες» τόνισε.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.