Με δεκαπέντε καινούρια ασθενοφόρα, πλήρως εξοπλισμένα, θα ενισχυθεί το ΕΚΑΒ στην Κεντρική Μακεδονία καθώς την προμήθειά τους μέσω ΕΣΠΑ ενέκρινε ο Περιφερειάρχης
Σε δήλωσή του, ο Απόστολος Τζιτζικώστας επισημαίνει ότι μόλις πριν από δύο μήνες χάθηκαν δύο άνθρωποι στη Χαλκιδική λόγω έλλειψης ασθενοφόρων και μεγάλης καθυστέρησης στη διακομιδή τους στο νοσοκομείο.
"Ως Περιφέρεια στείλαμε επιστολή στον Υπουργό Υγείας, επισημαίνοντας τα μεγάλα κενά στο σύστημα της δημόσιας υγείας στην περιοχή. Δε μένουμε μόνο στις επισημάνσεις και τις καταγγελίες. Από τη στιγμή που μας δόθηκε η δυνατότητα μέσω του ΕΣΠΑ να ενισχύσουμε το στόλο του ΕΚΑΒ 'τρέξαμε' με γοργούς ρυθμούς τις διαδικασίες και διασφαλίσαμε τα απαιτούμενα κονδύλια για την προμήθεια 15 πλήρως εξοπλισμένων ασθενοφόρων που θα διαθέσουμε στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας" ανέφερε ο ίδιος.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=613065&catID=3
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.