Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Αύριο (14/6) το ραντεβού Πρίντεζη-Αγγελόπουλων, ακολουθεί ο Μάντζαρης

Αύριο (14/6) το ραντεβού Πρίντεζη-Αγγελόπουλων, ακολουθεί ο Μάντζαρης
Ο Ολυμπιακός αρχίζει να σχεδιάζει την επόμενη μέρα και πρώτη κίνηση των αδερφών Αγγελόπουλων είναι να συναντηθούν την Τετάρτη (14/6) με τον Γιώργο Πρίντεζη για το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του. Σειρά θα πάρει ο Βαγγέλης Μάντζαρης.
Το συμβόλαιο του «Πριντ» ολοκληρώνεται το φετινό καλοκαίρι και η ανανέωσή του αποτελεί την βασική προτεραιότητα των αδερφών Αγγελόπουλων και του Γιάννη Σφαιρόπουλου εν όψει της επόμενης σεζόν. Οι δύο πλευρές αναμένεται να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι την Τετάρτη (14/6), ώστε να βρουν τη... χρυσή τομή.
Πέραν από την επιθυμία του Ολυμπιακού να κρατήσει τον Πρίντεζη στον Πειραιά, είναι εκπεφρασμένη και η θέληση του ίδιου του παίκτη να συνεχίσει στην ομάδα όπου ανδρώθηκε κι έχει περάσει μία ζωή. Ο 32χρονος φόργουορντ έχει δηλώσει πολλάκις πως θέλει να μείνει στον Ολυμπιακό και να κλείσει την καριέρα του με την ερυθρόλευκη φανέλα και μένει να φανεί η έκβαση του ραντεβού.
Στη συνέχεια, θα πάρει σειρά η συνάντηση με τον Βαγγέλη Μάντζαρη του οποίου το συμβόλαιο επίσης λήγει και βρίσκεται στη λίστα του Παναθηναϊκού. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.