Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

ΟΔΔΗΧ: Άντλησε 1,3 δισ. από 3μηνα έντοκα

Το ποσό των 1,3 δισ. ευρώ άντλησε το Ελληνικό Δημόσιο από την σημερινή δημοπρασία εντόκων γραμματίων τρίμηνης διάρκειας.

Το επιτόκιο παρέμεινε αμετάβλητο στο 2,7% ενώ η έκδοση υπερκαλύφθηκε κατά 1,3 φορές.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/688324/oddih-adlise-13-dis-apo-3mina-edoka/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.