
Μετά την αρνητική κατάληξη του Δημοσίου Διαλόγου στον Ο.ΜΕ.Δ με την διοίκηση του... ραδιοσταθμού «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5» το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Τεχνικών Ελληνικής Ραδιοφωνίας αποφάσισε την πραγματοποίηση της εξαγγελθείσας τριήμερης απεργιακής κινητοποίησης από την 06.00 η ώρα της Τετάρτης 21ης Ιουνίου 2017 μέχρι και την 06.00 η ώρα του Σαββάτου 24ης Ιουνίου 2017, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5 με αίτημα : την εξόφληση των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους Τεχνικούς (ηχολήπτες και ηλεκτρονικούς) του ραδιοσταθμού.
Καλούμε την Διοίκηση του ραδιοσταθμού «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5» να προχωρήσει στην άμεση ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματός μας.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/06/1055.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.