Πανδαιμόνιο επικράτησε στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού, μετά την νίκη επί της Εφές και την πρόκριση στο Final 4, με τους παίκτες να αγκαλιάζονται και να τραγουδούν συνθήματα.

Με την ψυχή τους ευχαριστήθηκαν οι «ερυθρόλευκοι» την πρόκριση στο Final 4 της Κωνσταντινούπολης, και πως να γίνει αλλιώς άλλωστε;
Δείτε πλάνα από τους ξέφρενους πανηγυρισμούς του Ολυμπιακού στα αποδυτήρια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.