Οι Μπόστον Σέλτικς μπορεί να κέρδισαν τους Ουάσινγκτον Γουίζαρντς κάνοντας το 1-0 στη σειρά των ημιτελικών, ωστόσο ο Αϊζέια Τόμας είχε… απώλειες!
Σε μια διεκδίκηση της μπάλας με τον Ότο Πόρτερ, ο πόιντ γκαρντ της Βοστώνης δέχτηκε αγκωνιά από τον σμολ φόργουορντ των «μάγων», με συνέπεια να χάσει ένα από τα μπροστινά του δόντια…
Δείτε τι συνέβη:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.