Τις τελευταίες μέρες βλέπουμε την Ευρυδίκη Βαλαβάνη στο Survivor να φαίνεται πως έχει πάρει κάποια κιλά παραπάνω.
Η αλλαγή στην εμφάνισή της δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τους τηλεθεατές και τα social media, οι οποίοι την έχουν σχολιάσει με διάφορους τρόπους.
Η αλήθεια σύμφωνα με την Ελισάβετ Αϊνατζόγλου είναι ότι η Ευρυδίκη Βαλαβάνη έχει πάθει τυμπανισμό σε συνδυασμό με τα γυναικολογικά της. Μάλιστα, τόνισε στο Survivor Πανοραμα και στην Ελεονώρα Μελέτη, ότι αν της πιάσουν την κοιλιά της πονάει.
πηγή: http://www.faysbook.gr/celebrity-news/nea/elisavet-apokalypse-giati-valavani-den-fenete-adynatismeni/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.