«Παραμύθι αλλιώς», λοιπόν, στον Alpha, «Survivor» στον ΣΚΑΪ;
Μόδα είναι θα περάσει…
Δεν είναι μία απλή μόδα, έχουμε να κάνουμε με ένα πρόγραμμα που έχει προκαλέσει… φρενίτιδα.
Μα είμαστε ένας λαός που έτσι κι αλλιώς παθαίνουμε φρενίτιδα με τα πάντα και ανακυκλώνουμε και τα πάντα με έναν απίστευτα τρομακτικό και φθηνό τρόπο. Γι' αυτό και πιστεύω πως η επικαιρότητα κουβαλά μέσα της μία απίστευτη χυδαιότητα. Το θέμα είναι, λοιπόν, ο καθένας μας να αποφασίσει να πάρει τις αποστάσεις του από αυτή την… ανακύκλωση και από αυτήν τη φρενίτιδα, είτε λέγεται «Survivor», είτε λέγεται «πολιτική», είτε λέγεται «τροχαίο στην Εθνική με την Πόρσε». Το θέμα είναι να σκεφτείς εσύ τι θες να ανακυκλώσεις και τι όχι. Το θέμα είναι να σκεφτείς αν σε εκφράζει αυτό που σου δίνουν οι άλλοι, όσο απλόχερα κι αν σ' το προσφέρουν.
Aυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο TV Έθνος ο Νίκος Κουρής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.