Την τύχη του που υπήρξε συμπαίκτης του Φραντσέσκο Τότι μακάρισε ο Κώστας Μανωλάς. Ο Έλληνας στόπερ ανέβασε φωτογραφία από το δώρο που του έκανε ο «Capitano» στο αποχαιρετιστήριο δείπνο που παρέθεσε.

Κολακευμένος που αγωνίστηκε συμπαίκτης του Φραντσέσκο Τότι δήλωσε ο Κώστας Μανωλάς.
Όπως και όλοι οι παίκτες της Ρόμα, έτσι και ο Έλληνας αμυντικός παρευρέθηκε στο αποχαιρετιστήριο δείπνο που παρέθεσε ο «Capitano» το βράδυ της Πέμπτης.
Ανέβασε λοιπόν στο instagram μια φωτογραφία από το δώρο που έκανε σε εκείνον (ένα μαύρο καμβά με το νούμερο 10 και την υπογραφή του) και έγραψε: «Μεγάλη μου τιμή που έπαιξα μαζί σου».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/3360900Όπως και όλοι οι παίκτες της Ρόμα, έτσι και ο Έλληνας αμυντικός παρευρέθηκε στο αποχαιρετιστήριο δείπνο που παρέθεσε ο «Capitano» το βράδυ της Πέμπτης.
Ανέβασε λοιπόν στο instagram μια φωτογραφία από το δώρο που έκανε σε εκείνον (ένα μαύρο καμβά με το νούμερο 10 και την υπογραφή του) και έγραψε: «Μεγάλη μου τιμή που έπαιξα μαζί σου».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.