“Κάθε φορά είναι σαν να είναι η πρώτη μου φορά” λέει στο NewsIt.gr ο... έμπειρος Φωκάς Ευαγγελινός, ο οποίος παραδέχτηκε ότι έχει άγχος, λίγες ώρες πριν από τον τελικό της Eurovision με τη συμμετοχή της Demy.
Ο γνωστός χορογράφος αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική αποστολή ακόμα και την τελευταία στιγμή.
“Η ιδέα μου όπως την είχα φανταστεί λίγο πριν έρθω εδώ δεν πραγματοποιήθηκε, ένα μέρος της.
Δεν μπόρεσε η διοργάνωση να μου κάνει αυτό που ήθελα. Αποφάσισα να προχωρήσω και να φτάσω σε ένα αποτέλεσμα που αρέσει σε εμένα. Είναι απλή, λιτή η συμμετοχή μας. Θα ήταν μαγική, αν γινόταν αυτό...”, είπε χαρακτηριστικά.
“Η ιδέα μου όπως την είχα φανταστεί λίγο πριν έρθω εδώ δεν πραγματοποιήθηκε, ένα μέρος της.
Δεν μπόρεσε η διοργάνωση να μου κάνει αυτό που ήθελα. Αποφάσισα να προχωρήσω και να φτάσω σε ένα αποτέλεσμα που αρέσει σε εμένα. Είναι απλή, λιτή η συμμετοχή μας. Θα ήταν μαγική, αν γινόταν αυτό...”, είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε όσα είπε ο Φωκάς Ευαγγελινός στο NewsIt.gr
πηγή: http://www.newsit.gr/MelasBlog/Eurovision-2017-Fokas-Eyaggelinos-Provlimata-tis-teleytaias-stigmis-Den-ekanan-ayto-poy-ithela-vid/725193
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.