Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Eurovision 2017: Οι πρώτες δηλώσεις της Demy μετά τον τελικό!

Eurovision

Όλα όσα είπε η νεαρή τραγουδίστρια.

Τις πρώτες τους δηλώσεις μετά τον τελικό της Eurovision και την κατάκτηση της 19ης θέσης έκαναν η Demy, ο Φωκάς Ευαγγελινός και ο Δημήτρης Κοντόπουλος.

«Η εμπειρία ήταν απίστευτη, τώρα είμαστε φορτισμένοι, είμαστε κουρασμένοιΦεύγοντας από το στάδιο, ήταν να σαν φεύγω από το σπίτι μουΖήσαμε τρομερές εμπειρίες, αναμνήσεις καλές. Από τη σημερινή εμφάνιση εμείς είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι», είπε μεταξύ άλλων η Demy.

Δείτε στο βίντεο όλα όσα είπε μετά τον τελικό της Eurovision!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.