Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΑΓΚΑΣ: Μακελειό σε… Μάντσεστερ, Eurogroup και Mega

Tragas_Parapolitika01Front
Όλη η επικαιρότητα σχολιάστηκε και σήμερα από τον Γιώργο Τράγκα στα Παραπολιτικά 90,1 FM.
Αρχικά είπε: «Στο βασίλειο των ουρανών ανέβηκαν τα αθώα αγγελούδια της συναυλίας στο Μάντσεστερ. Τα σκότωσε ο τρίτος παγκόσμιος. Ο πόλεμος Χριστιανών –Μουσουλμάνων.
Αυτό έχει ξεκινήσει από πολύ παλιά. Από τότε που πότε οι Σταυροφόροι και πότε οι Μουσουλμάνοι πολιορκούσαν την Ιερουσαλήμ. Ο τρόμος απλώνεται σε όλη την Ευρώπη, σε όλο το δυτικό ημισφαίριο. Πουθενά δεν θα υπάρχει ασφάλεια.
Είχε πει προφητικά ο Οσάμα Μπιν Λάντεν, στο πρώτο μήνυμά του μετά τους δίδυμους πύργους».
Τόνισε πως: «Καλημέρα στην κατεχόμενη ζώνη. Καλημέρα στο γερμανικό προτεκτοράτο. Καλημέρα στο λιλιπούτειο, ανεπαρκές και πλήρως υποταγμένο πολιτικό προσωπικό της χώρας Αφού μας έφτυσαν και μας ταπείνωσαν στο τελευταίο Eurogroup, τώρα τσακωνόμαστε για το μεγάλο επενδυτή Ιβάν Σαββίδη.
Ο κόσμος πεθαίνει, η χώρα κυβερνάται και εποπτεύεται από ανεξάρτητες γερμανικές αρχές και εκείνοι κοιτάνε πια μίντια είναι μαζί τους και ποιους οπαδούς ποδοσφαιρικών ομάδων θα έχουν ψηφοφόρους».
«Σφαγή» και στην Αθήνα
Και συνέχισε: «Ήδη άρχισαν να εφαρμόζονται τα σφαγιαστικά μέτρα. Το αφορολόγητο καίει τους χαμηλοεισοδηματίες γράφουν οι οικονομικές εφημερίδες. 3 εκατ. φορολογούμενοι με μηδενικά ή πενιχρά έσοδα καλούνται να καταβάλλουν υπέρογκα ποσά φόρου.
Η χώρα διαλύεται. Κοτσαμπάσηδες, συνεργάτες των Γερμανών στραγγίζουν και δολοφονούν τον ελληνικό λαό, ενώ οι πράξεις τους τα κατορθώματά τους και η διαθφορά τους καταγράφονται από αόρατα κέντρα Ελλήνων και ξένων. Αυτοί που συνεργάζονται με τους Γερμανούς, δολοφονούν την κοινωνία και εξουθενώνουν την άμυνα της χώρας, κάποια στιγμή θα καταβάλλουν το τίμημα των μειοδοτικών και προδοτικών πράξεών τους».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.