Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Πέρασε, αλλά γκρινιάζει ο Γκομπέρ

Γκομπέρ
Ο Γάλλος σέντερ των Γιούτα Τζαζ, Ρούντι Γκομπέρ, μίλησε για το τελευταίο ματς της σειράς με τους Κλίπερς και άσκησε κριτική στις αποφάσεις των διαιτητών.
Ο γίγαντας των «μορμόνων» κατάφερε να παίξει μόλις 13 λεπτά στο έβδομο ματς της σειράς με τους Καλιφορνέζους, σκοράροντας μόλις έναν πόντο από την γραμμή των βολών. Ο λόγος της ιδιαίτερα μικρής του συμμετοχής στο ματς είναι η αποβολή του με έξι φάουλ
«Προσπάθησα να παίξω μπάσκετ σήμερα, αλλά δυστυχώς δεν με άφησαν», δήλωσε αμέσως μετά το τέλος του αγώνα ο πρώην παίκτης της Σολέ.
πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/05/01/gkrinia-gia-ti-dietisia-apo-gkober/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.