Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Το χρονόμετρο… αδίκησε τους Σέλτικς!

Ιζάια Τόμας
Η ομάδα της Βοστώνης έπεσε θύμα του… χρονόμετρου στο έκτο ματς της σειράς των ημιτελικών της Ανατολής κόντρα στους Ουάσινγκτον Γουίζαρντς.
Πιο συγκεκριμένα, το ρολόι έπρεπε να δώσει ένα δευτερόλεπτο παραπάνω στους Σέλτικς στο φινάλε της αναμέτρησης. Ο Τζον Γουόλ σκόραρε 2,7 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, με το παιχνίδι να ξεκινά εκ νέου στο 1,7″. Ο Τόμας στην τελευταία φάση του αγώνα αστόχησε σε μακρινό σουτ εκτός ισορροπίας, με τη νίκη να καταλήγει στα χέρια των Γουίζαρντς.
Από την πλευρά της, η λίγκα υποστήριξε πως η χρήση του instant replay δεν προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.