Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ – Βγαίνει από την εντατική ο Λουκάς Παπαδήμος

Papadimos_Nosokomeio
Εξιτήριο από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», παίρνει μετά από τριήμερη νοσηλεία, ο Λουκάς Παπαδήμος.
Ο πρώην πρωθυπουργός θα μεταφερθεί στον 10ο όροφο του νοσοκομείου σε μονόκλινο δωμάτιο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.