Εξιτήριο από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», παίρνει μετά από τριήμερη νοσηλεία, ο Λουκάς Παπαδήμος.
Ο πρώην πρωθυπουργός θα μεταφερθεί στον 10ο όροφο του νοσοκομείου σε μονόκλινο δωμάτιο.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/μετα-απο-τρεισ-ημερεσ-βγαίνει-από-την/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.