Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Τσίπρας: Έρχονται ελαφρύνσεις στους λογαριασμούς ρεύματος

Τσίπρας
"Στόχος η Ελλάδα να γίνει ένας κόμβος ενέργειας"  
Την υπόσχεση για... ελαφρύνσεις στους λογαριασμούς ρεύματος έδωσε ο πρωθυπουργός από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας το οποίο επισκέφθηκε σήμερα, τονίζοντας ότι στόχος είναι η χώρα να γίνει ενεργειακός κόμβος.
Ο κ. Τσίπρας είπε χαρακτηριστικά ότι: «προτεραιότητα είναι η στήριξη και διεύρυνση των κοινωνικών τιμολογίων» για να προσθέσει ότι «προωθείται ο σχεδιασμός για συνολική ελάφρυνση στους λογαριασμούς ρεύματος». Μάλιστα, έκανε αναφορά στις αυξήσεις στο ρεύμα σημειώνοντας ότι «αυτός ο χειμώνας ήταν βαρύτερος και είχαμε αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος που επιβάρυνε τους λογαριασμούς αναντίστοιχα.  Θα προχωρήσουμε άμεσα σε αναδιάρθρωση των τιμολογίων και θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε ουσιαστικά και την επιβάρυνση των καναταλωτών» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Στόχος μια δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη»
Κατά την έναρξη της ομιλίας του ο κ. Τσίπρας είπε: «Βρίσκομαι στο υπουργείο περιβάλλοντος και ενέργειας σε συνέχεια της απόφασής μου να εποπτεύσω το κυβερνητικό έργο σε ένα ένα τα υπουργεία ξεχωριστά».
Αναφερθείς στα του υπουργείου, ανέφερε εν συνεχεία: «πρωταρχικός στόχος είναι η παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου μας. Στόχος να πετύχουμε μια ανάπτυξη που θα είναι και βιώσιμη και θα προστατεύει το περιβάλλον. Ο ενεργειακός σχεδιασμός είναι βασικός για την προσέλκυση των επενδύσεων και αναβαθμίζει την γεωστρατηγική πολιτική της χώρας μας, η οποία έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.


Φωτογραφία: Eurokinissi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.