Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Έμφραγμα έπαθε Έλληνας Υπουργός...


Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας ένιωσε έντονη δυσφορία λίγο μετά τα μεσάνυχτα και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο Ναυτικό Νοσοκομείο.
Οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν συμπτώματα εμφράγματος σε επέμβαση.
Σύμφωνα με πληροφορίες η επέμβαση πήγε καλά, οι γιατροί τοποθέτησαν “στεντ” και η κατάσταση της υγείας του υπουργού χαρακτηρίζεται σταθερή.

Από τους πρώτους που έσπευσαν να ευχηθούν στον κ. Βίτσα ήταν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης με ανάρτηση στο twitter. 


Πηγές: newsit.gr, voicenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.