Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας ένιωσε έντονη δυσφορία λίγο μετά τα μεσάνυχτα και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο Ναυτικό Νοσοκομείο.
Οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν συμπτώματα εμφράγματος σε επέμβαση.
Σύμφωνα με πληροφορίες η επέμβαση πήγε καλά, οι γιατροί τοποθέτησαν “στεντ” και η κατάσταση της υγείας του υπουργού χαρακτηρίζεται σταθερή.
Από τους πρώτους που έσπευσαν να ευχηθούν στον κ. Βίτσα ήταν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης με ανάρτηση στο twitter.
Πηγές: newsit.gr, voicenews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.