Χαρακτήρισε αμοραλιστή εξουσιομανή τον Αλέξη Τσίπρα - Είναι ο ορισμός της διαπλοκής, είπε για την τροπολογία υπέρ Ιβάν Σαββίδη - Δεσμεύτηκε ότι θα μειώσει ΕΝΦΙΑ και φορολογία επιχειρήσεων με συμμάζεμα κράτους - «Δεν θα κάνω απολύσεις αλλά δεν θα δεχθώ μονιμοποίηση υπαλλήλων» - Με ανάπτυξη 4% μπορούν να δημιουργηθούν 120.000 θέσεις εργασίας
«Δεν θα δεχθώ σπατάλη στις ΔΕΚΟ όπως γίνεται σήμερα και δεν θα δεχθώ ένα Δημόσιο που θα είναι χαλαρό, όπως είναι σήμερα» επισήμανε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνέντευξή του στον Σκάι.
«Στα φάρμακα υπάρχουν περιθώρια εξοικονόμησης κονδυλίων» είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε: «Όχι απολύσεις αλλά αυστηρούς περιορισμούς στις προσλήψεις, για κάθε πέντε που βγαίνουν στη σύνταξη θα προσλαμβάνουμε έναν και εκεί που έχουμε ανάγκη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.