Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Συνεχίζει σε άνοδο το Χρηματιστήριο

Εντυπωσιάζει η επαναφορά  της αγοράς καθώς από την πτώση έως και 2%, τώρα έχει γυρίσει σε κέρδη, αιφνιδιάζοντας τους επενδυτές που βγήκαν πωλητές. 

Απο το μεσημέρι και μετά η αγορά σταδιακά επέστρεψε στις 790 μονάδες με την βοήθεια δυο τραπεζικών μετοχών. 

Η δυναμική της αγοράς φυσικά εδράζεται στους ξένους οίκους που μεταστρέφουν εύκολα  το επενδυτικό ενδιαφέρον , προχωρώντας σε μαζικές αγορές στις τραπεζικές μετοχές κατά το δοκούν. 

     
Πριν απο λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 790 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,30%.
Κέρδη 1,80% για την Εθνική Τράπεζα στα 0,34 ευρώ. Με άνοδο 0,44% η Eurobank στα 0,912 ευρώ. Κέρδη 0,93% για τον ΟΠΑΠ στα 9,74 ευρώ. Άνοδος 0,97% για τον ΟΤΕ στα 10,40 ευρώ. Κέρδη 4,22% για την ΔΕΗ  στα 4,20 ευρώ. Με πτώση 1,92% η Αlpha Bank στα 2,15 ευρώ. Πτώση 0,41% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 0,241 ευρώ .



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/681857/%CE%A0%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%A7%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.